Accepterad Itz_Slipstream | Ansökan till servervakt [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Slipstream

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Användarnamn: Itz_Slipstream

Vad är ditt namn i verkligheten? amin

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2006

Vad heter du på discord? Itz_slipstream#3767

Mellan vilka tider kan du oftast spela? skol dagar 16.00-20.00 icke skoldagar 10.00 -21.00
kan variera

Varför ska just du bli servervakt? jag är inne nästan varje dag jag har tålamod jag är trevlig. jag är som sagt aktiv ofta och jag kan reglerna bra. Jag ser väldigt ofta folk som gör fel och jag vill bara göra något åt det men jag kan inte. Jag tror helt ärligt att jag hade gjort stor skillnad på servern. Jag känner också och ser att de nuvarande staffteamet ofta har mycket att göra så skulle vara kul att hjälpa till lite. Jag tycker at jag borde bli server vakt så att jag kan avlasta servern lite t.ex det är ofta man ser döda billar på gatorna och på andra ställen och det skulle vara kul och kunna bara /dv dem. och jag ser många servervakter som aldrig skulle kicka en vän även om den bryter mot reglerna men jag skulle inte tveka och kicka mina vänner om det bryter regler.

Varför vill du bli servervakt? så att om nån bryter reglerna så att jag kan kicka hen och sen ta det vidare till staff jag ser ofta folk som gör fel och jag kan inte göra nåt en och skriva report men staff och servervakter har mycket och göra så dem skulle nog kunna ta en extra set av ögon. också så att jag kan avlasta servern lite som och ta bort döda bilar på gatorna. jag ser många servervakter som aldrig skulle kicka en vän även om den bryter mot reglerna men jag skulle inte tveka och kicka mina vänner om det bryter regler.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja några felaktig tre riktiga

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej multistaden är bäst :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka