Nekad Itz_Julle | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Julle

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Julian

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är GUNNERFOOD09

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 1985

Berätta om din karaktär. Min karaktär Gjörgen andersson , Har haft en jobbig uppväxt han flyttade från Finland till Sverige när han var. Han blev mobbad i sin uppväxt. Han blev slagen och retad. Gjörgen blev ledsen och irriterad väldigt lätt men under sin uppväxt har han tränat upp det han hamnade seden snett och fick väldigt dåligt liv. Han började bråkade väldigt lätt när folk var jobbiga mot han. Gjörgen började även med dåliga saker som hjälpa folk med och sälja droger. Sedan dog hans mamma och de gjorde att han slutade med sånt. Han började även jobba tidigt hos hans pappa för och hjälpa familjen. Han har 1 en lillebrorsa och en lillasyster som är tvillingar men de kunde inte hjälpa till för de var så små och sen flyttade Loke och hans familj till Sverige och nu vill han få ett bra liv. Men nu när Gjörgen har flyttat till Sverige vill han få det till en bättre stad. Gjörgen är en väldigt kreativ person som älskar att hjälpa till och hitta på roliga saker. Hans dröm när han var liten var och bli hockey proffs. Han har nu drömmar om att bli fram gångs rik och hjälpa till mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och rolig RP, då jag har rpat i drygt 2 månad på Unive så har jag mycket erfarenhet och vet reglerna men även hur man ska bete sig för att båda parterna ska ha det roligt. Så det inte blir enformigt. Jag har rpat sedan slutet på april 2024 lite till och från.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna ett scenarium. T.ex man gör ett rån och vet att poliserna inte har så bra bilar som jag skulle kunna ha så väljer jag en dåligare bil så poliserna har en chans att ta mig. Man behöver inte alltid vinna ett scenarium utan man kan förlora även för att göra det roligare för motpartnern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja man får exempelvis inte använda en bil till vapen (inte köra över någon) eller råna en polisbil. RDM man dödar någon helt random utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat ett annat bra rolespel som hood rp där jag var polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill gärna gå med och ha det kul!

Nekad. Plagiat. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka