Nekad Itz_Julle | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Julle

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077659103/

Ditt Hex-ID: steam:1100001429a11df

Vad är din discord tagg? GUNNERFOOD09

Vem var det som bannade dig? BABO

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-10 234511.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte rpade på mina skador när jag hade slagsmål

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slogs med en kille och rpade då och då sen blev jag bannad jag var också full ig så då känner man inte lika mycket när jag blev slagen av han andra killen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel att jag inte rpade hela tiden fast jag var också full

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har kört för snabbt och blev bannad för sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja rpat änu mer för jag kanske inte rpade jätte bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja fast jag tycker 10 dagar för det är för mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? YES

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka