Accepterad ItsVonkZ | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsVonkZ

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Användarnamn: ItsVonkZ

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/

Vad är ditt discord namn? VonkZ #2210

Vad är ditt Hex-ID? 76561197964265196

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Oskylig grabb och jag är intresserad av att skapa ett gäng och massa annat. Om vi vill veta mer om mig är det bara att adda mig på discord/steam och skriva till mig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har sett den på en twitch stream och den verkar vara nice och jag vill komma in på en bra server... Jag skulle jätte jänra vilja joina servern för att jag vill komma in på en withlisted server!

Hur många timmar har du på FiveM? Tror runt 172 timmar / På servern kommer jag lägga mycket tid på för då är det första withelisted servern jag kommer in på! Mvh ItsVonkZ

Senast ändrad:

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Oskylig grabb och jag är intresserad av att skapa ett gäng och massa annat. Om vi vill veta mer om mig är det bara att adda mig på discord/steam och skriva till mig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har sett den på en twitch stream och den verkar vara nice och jag vill komma in på en bra server... Jag skulle jätte jänra vilja joina servern för att jag vill komma in på en whitelisted server! T.ex om jag har joinat servern och någon behöver hjälp med något då kan jag hjälpa till beroende på vad jag gör och om jag har tid. Jag skulle jätte järna stå upp.

Hur många timmar har du på FiveM? Tror runt 172 timmar / På servern kommer jag lägga mycket tid på för då är det första whitelisted servern jag kommer in på! MVH - ItsVonkZ

Senast ändrad:
Hej!
Det är en jättebra ansökan men skulle vilja att du utvecklar lite mer på just "Varför ska just du bli whitelistad? ", då det är den frågan som är viktigast. Tänk hur du skulle kunna bidra med bra rp och förbättra rp:n på servern.

// BAPI :))

Hur gammal är du? 14+

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har sett den på en twitch stream och den verkar vara nice och jag vill komma in på en bra server... Jag skulle jätte jänra vilja joina servern för att jag vill komma in på en whitelisted server! T.ex om jag har joinat servern och någon behöver hjälp med något då kan jag hjälpa till beroende på vad jag gör och om jag har tid. Jag skulle jätte järna stå upp.

Hur många timmar har du på FiveM? Tror runt 172 timmar / På servern kommer jag lägga mycket tid på för då är det första whitelisted servern jag kommer in på! MVH - ItsVonkZ

Du har inte Utvecklat något vad jag kan se.
Även din steam länk funkar inte.

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/ Steam - ItsVonkZ - Har ingen anning varför den fungerar

Hur gammal är du? 14+

Hur många timmar har du på FiveM? Tror runt 12.9 timmar nytt konto och på andra kontot hade jag mer timmar / På servern kommer jag lägga mycket tid på för då är det första whitelisted servern jag kommer in på! MVH - ItsVonkZ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka