Nekad itsviicke | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali3hd

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198178434405/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? itsviicke.#2233

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Asaad och när han var 15 år så dog båda hans föräldrar och efter detta så har han hamnat lite fel och kommit in lite i det kriminella livet för att kunna överleva. Idag är han 24 år och vill kunna skaffa ett bra jobb och tjäna bra med pengar. Ali är en ödmjuk person som egentligen bara vill allas bästa men han har behövt klara sig själv sen han va 15 och då hamnat fel. Och han är väldigt intresserad av bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på RP och är ganska Rolig under RP, jag är mogen, är inte jobbig och är trevlig av mig. Jag är heller inte stel av mig, jag bjuder på mig själv och bara njuter. Tänker inte på att vara störst, mäktigast och rikast utan jag tänker på att ha kunskap som jag kan dela med mig av samt att få andra spelare att ha roligt. Har också RP:at innan så jag vet hur man RP:ar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan fortsätta min karaktärs historia och göra så hans dröm går i uppfyllelse så att han ska få ett bra och roligt jobb som han vill jobba med. Jag vill bli whitelistad på denna server då det är den enda servern jag spelar på och jag känner att jag vill inte lägga ner min tid på någon annan dålig RP server där det är oseriös RP och det tycker jag är så himla tråkigt därför valde jag multistaden/Unive då det är seriös RP här.

Hur hittade du Unive? Jag hittade multistaden/Unive genom en kompis. Vi satt och spelade Forza och så tyckte han att jag skulle börja med FiveM jag var lite tveksam i början men sen kom jag in i det och tyckte bara att det blev roligare och roligare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli ännu bättre på rp och jag vill kunna testa att arbeta på andra sorters jobb och se hur det är

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på multistaden/Unive eftersom jag orkar inte med massa andra servrar då många av dem är jätte dåliga och oseriös RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka