Nekad itsviicke | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali3hd

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198178434405/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? itsviicke.#2233

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2005

Berätta om din karaktär. Hej!
Min karaktär heter Ali Asaad och är 26 år gammal. Han är uppvuxen i USA, och han är 190 cm lång. Ali är gränslös han gillar att vara med kompisar, han är snäll när det väl behövs att vara snäll han är snabbtänkt tillexempel när han behöver pengar. Han gillar att hänga med vänner, han gillar att äta mat vara på restaurang vara på café, han har pluggat som Mekonom men han hoppa av eftersom han insåg att han tyckte att det inte var hans grej att jobba som. De han gillar är att köra racing med fetta bilar och mycket mer han gillar att göra sjuka saker med sina kompisar. Ali var ihop med en tjej som heter Amanda men han gjorde slut för hon var otrogen mot Ali. Amandas föräldrar spenderade jätte mycket pengar och tid på Ali för de ville att han skulle må bra hans Pappa och Mamma ägde ett stort företag som gick i konkurs eftersom de tog för mycket pengar därifrån för att göra roliga saker till Ali då hände en tråkig sak hans Mamma och Pappas företag gick i konkurs och det förändra Ali liv han fick inte de sakerna han ville då började Ali hänga med folka som han inte borde vara med då började han sälja knark köp onödiga saker till slut blev Ali utkastad från hans hus eftersom han kommer hem sent på kvällar luktar rök knark då sökte Alis föräldrar igenom hans rum och vad han hade i väska de hittade knark, cigaretter och en pistol. Just nu vill Ali hitta ett riktigt jobb och tjäna pengar så att han kan få fetta bilar och hitta bra vänner att vara med.

Tack för att du lyssnade på min karaktärs historia!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på RP och är ganska rolig under RP, jag är mogen, är inte jobbig och är trevlig av mig. Jag är heller inte stel av mig, jag bjuder på mig själv och bara njuter. Tänker inte på att vara Störst, mäktigast och rikast utan jag tänker på att ha kunskap som jag kan dela med mig av samt att få andra spelare att ha roligt. Har också RP:at innan så jag vet hur man RP:ar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för att jag vill fortsätta min karaktärs historia och göra så hans dröm går i uppfyllelse så att han ska få ett bra och roligt jobb som han vill jobba med. Jag vill bli whitelistad på denna server då det är den enda servern jag spelar på och jag känner att jag vill inte lägga ner min tid på någon annan dålig RP server där det är oseriös RP och det tycker jag är så himla tråkigt därför valde jag multistaden då det är seriös RP här.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den från en vän som tipsa att det var en seriös rp server så jag testade och han hade rätt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag vill bli ännu bättre på rp och jag vill kunna testa att arbeta på andra sorters jobb och se hur det är och ha det väldigt roligt i staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte jag fokuserar bara på multistaden/Unive eftersom det är skit bra rp:s och det inte är lall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka