Nekad ItsThompa | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ItsThompa

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390652399/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Thompa4K

Vad är din discord tagg? Thompa Hilfiger#1735

Vem var det som bannade dig? Gita

Hur lång tid var din ban? Bannen var från början 20 dagar men vet inte hur många dagar är kvar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bad en kille att följa efter mig och inte gjorde de osv så jag slog ned han och sedan fick ban som jag förstår att de inte är okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min kompis hade precis köpt en bil som jag köpte då vi bara hade hunnit att köra runt hörnet om Marja Lisa och då en kille körde på oss och sedan körde vidare som att de inte var någonting, så jag körde efter och skulle ifrågasätta han vad han höll på med så börejade han preja ut min bil på vägen och så körde han in i ett hus och forsatte sen köra någon meter då bilarna gick sönder. vi hoppade ur bilen och sedan sade vi till honom att hoppa ur sin, han lyssnade inte och sedan hoppade han ur och hoppade in i min bil. Jag bad honom till en början snällt att hoppa ut men han lyssnade inte, jag riktade min pistol mot honom och sa om du inte hoppar ur bilen inom 3 sekunder så skjuter jag dig, så jag räknade 1,2,3 å sen sköt jag han, jag bar honom till sidan och combatloggade han och sedan efter 30 sekunder ungefär kommer en ille från ingenstans där med samma kläder utan maska då vi påstod att de var han och blev uppröda att han loggade ur, så jag sade till personen att följa med mig m

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja vet inte helt ärligt men men....

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit inblandad och undvikit slagsmål.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte vara inblandad i slags mål när det inte är i rätt tillfälle. Har också läst igenom reglerna igen för att vara säker på vad som är fel eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Du kanske borde börja med att gå med i discorden?

Tillbaka