Accepterad ItsMeGabbe | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ItsMeGabbe

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Gabrielka07/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? ItsMeGabbe#5147

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Klas Skog, Klas är 23 år gammal, född i Februari. Klas har tidigare i sitt liv varit med om väldigt tragiska händelser då hans föräldrar båda gick bort i en bilolycka och hans bror gått bort i överdos.. Klas har många sidor men den sidan Klas försöker utstråla är han framåtlutande och roliga personlighet. Klas har som sagt gått igenom mycket i hans liv och dessa händelser har gjort Klas personlighet till den han är i nuläget, Klas kan gå igenom mycket idag men han försöker alltid röra sig framåt och inte stå stilla så som han gjorde när hans föräldrar gick bort.

När Klas föräldrar gick bort så var det som att Klas var helt fast, fast på en plats han inte kunde gå ifrån. Klas sörjde en lång tid men tillslut så orkade inte han mer, Klas ville göra en ändring. Han hade svårt att tjäna pengar som ung vuxen på 19år. Klas behövde pengar för att försörja sig själv och det var då Klas gick in på fel spår. Klas började med lätt droghandel där han fick nog med pengar men Klas ville ha mer, han utvidga hans affärer så att vapen blev inblandade. Han höll på med drog/vapen affärerna i ca 2år men tillslut så fick polisen reda på allt och då blev Klas efterlyst. Klas var på flykt i ytterligare 2år men han bestämde sig tillslut för att flytta, flytta till ett land han kunde börja om på nytt och här är han idag, på unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag kan alla regler och jag förstår hur man ska rpa under olika situationer. När jag rpar så tar jag det på allvar och beter mig som om det vore riktiga livet. Göra scenarion och ha bra rp som utgås ifrån reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och realistisk rp och bra scenarion som utgår ifrån reglerna. jag kommer visa mycket social rp och försöka påverka dem andra i min omgivning att ta sin rp seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra det roligt för båda parterna i ett scenario, tex om jag gör ett butiksrån men jag liksom väljer mig av att använda unives snabbaste bil och bara kicka snuten utan nå problem är det bara kul för min sida men inte för polisernas liksom.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att mina vänner har kört unive ett ganska långt tag och sen har jag kollat på en del twitch streamers som spelar unive.

Tillbaka