Accepterad ItsMeGabbe | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsMeGabbe

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Gabrielka07/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? ItsMeGabbe#5147

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2007

Berätta om din karaktär. Klas Skog heter min karaktär. Han är 22 år gammal. Klas har haft det ganska jobbigt under sin barndom för att han levt ute på gatorna eftersom att hans föräldrar både tog livet av sig framför han. Klas hade levt ute på gatorna med andra ungdomar som rökt, tagit droger och druckit massa alkohol. Han blev efterlyst av polisen för att ha sålt droger och misshandlat oskyldiga människor. Det slutade att polisen hittade han och han hamnade i fängelset i 2 år. Efter Klas kom ut ur fängelset var han 21 år gammal och då ville Klas lämna allt kriminellt bakom sig men det har inte gått så bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag kan alla regler och jag förstår hur man ska rpa under olika situationer. När jag rpar så tar jag det på allvar och beter mig som om det vore riktiga livet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har testat många andra server men typ inga andra servrar har människor som tar det varken seriöst eller följt regler. Unive har bra med folk och folk som tar rpn på allvar och som följer regler.

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på twitch streamers som streamde Unive så jag ville testa för att det såg så bra ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i mitt rollspel är att ha kontakt med stora krim gäng runt hela staden. Jag vill att min karaktär ska vara krim men även vara diskret med det. Alltså min karaktär har kontakt med andra kriminella men även visa sig som en normal person framför andra. Jag vill vara en karaktär som folk har respekt till.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är att ha kontakter och att jag ska kunna vara till hjälp om ngn behöver det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Jag är bara aktiv på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka