Nekad ItsMeGabbe | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsMeGabbe

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gabrielka07/

Ditt Hex-ID: ItsMeGabbe

Vad är din discord tagg? ItsMeGabbe#5147

Vem var det som bannade dig? Pontus

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallas

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde jag lallade när det egentligen var min vän som lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid maria lisas o skulle köpa bil sen så kom min vän o slår mig och då ska jag ju rpa tillbaks. Så jag rpa tt jag hade ont ifrån hans slag sen så slog jag tillbaks för att jag var arg i rpn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Det var min kompis som slog mig utan anledning och såklart så ska jag rpa tillbaks. Jag gjorde ingenting emot han utan det var han som slog mig utan någon anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är väll att jag inte skulle slå tillbaka men det är så min karaktär är. Jag rpa tillbaks.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej. Jag gjorde inget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka