Nekad Itsmeemario1231 | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itsmeemario1231

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cngw-kqkq/NFPTWJHD

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Itsmeemario1231#1889

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille och han heter Emil. Han började som en 10 åring och han pappa hade precis åkt hemifrån och Jag hittade cigaretter och en tändare. Jag tänkte att jag ville prova men de skulle jag inte ha gjort. För när jag fick röken in i lungorna så var det svårt att andas och jag ville dö. Min pappa vill inte att jag skulle bo hemma hos han, Och jag tänkte att jag skulle rymma och bo som en hemlös kille. Det gick förbi många familjer men ingen ville ha mig precis när jag skulle ge upp så kom den finaste familjen. Jag fick komma hem till dom och jag fick mat jag fick bada och ett eget rum (som jag inte hade hemma hos min pappa) Men jag är nu 13 år och älskar min familj och mitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli Whitelistad för att de skulle vara roligare RP och enklare att får jobb typ som att jag vill va taxi men då måste man ha Whitelist och så vill jag bli Whitelistad för de skulle vara coolt att vara de.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För de skulle vara roligare att vara Whitelistad på servern och så är de enklare att få jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den de första jag gjorde på FiveM.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, Jag blev banad för att råkade söka igenom när jag skulle bära.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag brukar spela på RSM freeroam men den är tråkig

Utveckla mera, du skriver numera samma sak typ och inte utvecklar. Vill du verkligen bli godkänd lyssna då på mina tips jag ger dig! :) lycka till
Nekad.

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka