Nekad ITSLUKAS_16 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ITSLUKAS_16

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? lukas#9032

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Han heter bengt fransson han är 25 han är ganska stark,han är uppväxst i svergie men är från tyskland,hans barndom var ganska tuff,han blev mobbad och slagen av de äldre jätteofta.hans dröm är att köra en volvo eller mercedes och ge igen till de som mobbade han,Han älskar också motorcyklar mest att stegra med de.Han var ganska kriminell i 14års åldern han tog sönder bilrutor,tog saker från butiken och slog andra barn jätte mycket.Han har rymt från barnhem ganska mycket och han har pratat med socialtjänsten jätte mycket,han kom till sverige när han var bara några månader,hans förlädrar var alltid jätte snälla med han men han ville ändå vara kriminell,hans förlädldrar fick nog till slut och sparka ut han ur huset så han levde med sin kompis i några veckor och hans kompis mamma adoptera han,så nu är han i staden solsidan och vill bli sitt dröm jobb som är polis.han ångrar sig för allt kriminalletet han har gjort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös rp och mogenhet, bra rp, bra ton i rpt o inte skriker, jag kan bidra med att jag kommer vara aktive, samt att jag kommer kunna bidra med väldigt bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? på fivem listan

Godkänd skriftlig, vidare till muntlig. OBS! Du har 48h på dig att ta en muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka