Nekad ITSLUKAS_16 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ITSLUKAS_16

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? lukas#9032

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Frank Svensson och han är 34 år gammal, och hans intressen är att jobba inom polisen och göra så gott han kan och när han inte är i tjänst så hänger han mest med vänner på gymmet eller på någon pizzeria eller så hänger han med sin familj och myser med familjen och sånt, men hans uppväxt har varit bra, men när han var liten så testade han saker som han aldrig skulle vilja testa igen han testade droger o allt sånt, men han insåg att de inte var bra för han eller kroppen så han slutade och började läsa till polis istället för att hjälpa de kriminella att komma ut ur den skiten. så när han fyllde 18 år så sökte han direkt till polishögskolan och han kom in med sina betyg och han vart godkänd så han började som aspirant och sen gick de bara bra för han senare i livet. men sen som sagt när han inte är i tjänst så gillar han o gymma mycket så han är ju mest på gymmet då satt säga eller så är han ute o cyklar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra rp och roliga scenarion och jag kommer bidra och ha bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? på fivem listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka