Nekad ITSLUKAS_16 | Medlem ansökning (Lilleman)¨

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ITSLUKAS_16

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? lukas#9032

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel Kurtsson och han är 34 år gammal och han är nu en blivande mc knutte. men hans uppväxt har varit bra när han var liten så gillade han o kolla mycket på motorcyklar och drömde och ha en sån när han är äldre. så när han fyllde 18 år så började han o söka jobb men fick inget jobb och han ville ju gärna så ha en motorcykel så han började sälja masvis med droger samt köpa för och sälja o tjäna pengar på de sättet och nu hade han råd med en motorcykel och sedan efter några år kom de en mc klubb till staden där han borde och blev intresserad så han ansökte och blev godkänd så han gick med i klubben och blev en av dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med moget rp/bra bra rp, och sen kommer jag bidra med långa scenarion som e roliga för alla i scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? på fivem listan

Nekad, utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"
Ansök igen om 12h lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka