Nekad ItsLarre | Chef-jobb ansökan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsLarre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande Mäklarfirma Chef

Vad heter du IRL? Noel

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 340

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag skulle säga att jag har gelt okej koll på hur yrket fungerar och jag skulle bidra till det positiva med "organisationen"/ Firman. Jag är en arbetsam person som i många fall har lätt att få saker solda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en bra koll på hur mäklare arbetar och hur arbetet fungerar samt har jag viss kännedom runt fastighets försäljning.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Larsson men han föredrar att bli kallad för Larre, Erik är uppväxt i det steriotypiska svenska hushållet där både föräldrar såg till att han lärde sig tidigt vad som var rätt eller fel. Eftersom hans pappa var väldigt strick så tvingades Erik till att göra lumpen eftersom det var det ända sättet att bli en "Man" på. Erik är vanligt vis generös samt trevlig men det kan komma sig vara tvärtom beroende på situationen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne på servern så mycket som möjligt då jag har planerat att börja spelar mer FiveM Jag har dock studier men det borde inte komma ivägen för något.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle forsätta spela på servern även ifall jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? jag har läst era regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka