Ej Antagen ItsKevun | Chef-jobb ansökan [??] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsKevun

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
8
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy

Vad heter du i verkligheten? Kevin

Vad är ditt användarnamn på discord? xxx_smegma_destroyer_xx

Ange ditt födelsedatum: 1 Augusti 2006

När fick du medlemskap på Unive? 24 Januari 2023

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ingen tidigare erfarenheter, däremot vill jag lära mig och har ändå rätt okej kunskap inom mycket.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har en framtidsplan med mekonomen där jag vill åstadkomma att ha ryktet som bästa arbetsbranschen inom staden, inte bara vara populär utan bästa kundbemötandet också jag vill att folk som ringer och behöver hjälp med o laga ett fordon eller bara ha en fråga känner att jag lyssnar och att dom känner sig viktiga, oavsett om de handlar om en lagning eller en fråga så ska vi vara där för kunden och hjälpa så mycket som möjligt dom ska känna sig sedda och viktiga för oss, jag vill också att min personal ska känna sig motiverade och ha bra arbetsmoral på jobbet att dom känner att dom gör skillnad få positiv cred och gör sitt jobb bra. För mig är de viktigaste av allt att personalen känner sig trygga med o prata med mig om exakt allting och ingen fråga är för mycket eller dum fråga. Sen är det också vintigt att folk är aktiva ser jag att de finns folk som inte är aktiva kommer jag fråga om något kan förbättras varför dom inte jobbar osv, men det kommer också tas åtgärder mot såna människor

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer ha relativt mycket tid framför mig nu när loven börjar gälla, så max 3 timmar på vardagar och runt 3 till 5 timmar på helger

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: Söker till Galaxy men har i sin ansökan beskrivande kring mekonomen. hör inte ihop?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka