Nekad ItsKevun | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsKevun

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801112444/

Ditt Hex-ID: 1100001321e4d7c

Vad är din discord tagg? K e v u n ツ#3490

Vem var det som bannade dig? Blev bannad av "Karimoooooo"

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Korruption inom yrket.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog vapen ur förrådet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle logga in efter gårdagen då jag hade spelat kvällen innan. Då jag såg att jag hade blivit permanent bannad för "korruption inom yrket."

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man läser min förra ban överklagan kan man se att jag tyckte att denna ban var en felaktig ban eller att man skulle förkorta den, nu vill jag ändra på den åsikten. Efter jag har lugnat ner mig i några dar och tänkt på vad för fel jag har gjort, så kan jag bara skriva att jag tycker att jag helt å hållet förtjänar den bannen, då jag faktiskt jag har tagit vapen ur förrådet.
Denna ban överklagan handlar inte om att skylla på någon eller säga att jag inte gjort något fel, då jag har gjort fel. Denna ban överklagan handlar omfrågan om jag förtjänar en andra chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Två av de Fem bannen är ogiltiga och jag skulle inte räkna det som "mina bans", då min brorsa har blivit ip-bannad två gånger och de har i sin tur påverkat mig för vi lever under samma ip adress.

Två av de Tre bannen jag har bidragit själv med är pga av lall, då jag och mina kompisar började spela på servern och vi visste inte hur man skulle bete sig eller rpa. Då jag tillslut lärde mig att bete mig och började lära mig att rpa till en okej nivå.

Den sista av de Fem bannen blev jag bannad för "krim utan krim" då jag valde att starta ett uppdrag som gick ut på att jag skulle tjuvkoppla en bil på en karta och köra den någonstans på mappen. Jag och min kompis sprang hela vägen till markören där bilen stod, när vi väl kom fram så skulle vi tjuvkoppla bilen. Då vi var helt nybörjare på servern och fick reda på efter vi hade blivit bannad att man bara kan tjuvkoppla om man var medlem i Unive. Vi försökte tjuvkoppla bilen i säkert 15 min tills jag blev bannad för "krim utan krim" i 14 dagar. Det var så jag lärde mig en av de viktigare reglerna på servern, "krim utan krim". Sen dess har jag inte blivit bannad för "krim utan krim" då jag fick på riktigt lära mig vad det innebar.

Allt sammanfattat skulle jag vilja påstå att jag alltid lärt mig något från mina bans eller blivit mer insatt med att lära mig att rp:a.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns bara ett enkel svar på vad hur jag hade kunnat göra detta annorlunda. Svaret är att jag inte skulle tagit något vapen från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om man kollar tillbaka på frågan "Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.", så kan man se att jag har skrivit att jag försökt ta någon slags lärdom från de bans jag har fått.

När jag tog flertal pistoler från förrådet var det för att jag ville bara visa mina polare hur "cool" jag var, ( försöker fortfarande förstå varför jag trodde det skulle vara coolt ), dock hade jag verkligen ingen aning vad jag skulle göra med vapnerna sen. Kan ju inte sälja dom, kunde inte använda dom, kunde verkligen inte göra något med dem. Det enda jag kunde med vapnerna var att droppa de på marken så att folk kunde se att jag faktiskt inte ljög om att jag hade pistoler på mig.
De senaste Fem dagarna har jag bara tänkt på varför jag egentligen gjorde det jag gjorde och kan fortfarande kan inte komma fram till någon bra och konkret svar på den frågan.

Ni kanske egentligen undrar vad jag egentligen har lärt mig från denna ban. Det jag har lärt mig från denna ban är att jag man inte ska ta vapen från förrådet och generellt inte ha vapen som bara medlem, då det förstör hela den allmänna rp nivån på hela servern.
Det finns också en viktig grej denna ban har lär lärt mig. Jag har nu insett hur rolig och bra den här servern är om man tar den mer seriös. Vilket jag inte har tänkt på så mycket förut. Det fanns en anledning till varför jag började spela på den här servern och det var för att jag vill testa rp:a och insåg att det var fett kul. Nu när jag inte får rp:a pga mitt grova misstag så har jag nu insett hur rolig och bra den här servern egentligen är.

Med all detta text så kan jag sammanfatta lite kort att om jag blir unbannad så kommer jag lägga all min fokus på min hur jag ska få mitt rp att bli det bästa som det kan och att jag kommer bidra till den allmänna rp nivån så att den blir så bra som möjligt.

Jag vill tilläga att jag förväntar mig ingen förlåtelse för mina handlingar, då jag vet att jag har begått ett grovt misstag. Däremot så hoppas jag att ni kan se en andra chans med att jag kan vara delaktig i servern och att jag kan bevisa att jag kan förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka