Accepterad ItsHampe | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsHampe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053585895/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Berglund

Vad är ditt discord namn? ItsHampe#0084

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2007

Berätta om din karaktär. - Karaktärens Namn: Mattias Jansson
- Bakgrundshistoria: Han har haft en bra bakgrund med bra uppväxt med både mamma och pappa och sin bror och syster. Han hade bra betyg när han gick ut ur skolan och jobbat på flera olika jobb tills han gick praktik som bilmekaniker och vart helt kär i yrket och arrangerar sig mycket i det.
- Drivkrafter: Han fokuserar sig mycket i jobbet och ger inte upp lätt.
- Svagheter: Han svårt att ta det lugnt i olika stressande sammanhang.
- Mål med karaktären: Målet med denna karaktär är att han ska hjälpa andra människor och vara en bra medborgare och driva fram ett rolig och spännande rollspel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag pratar både flytande engelska och svenska och har möjlighet att medverka och vara aktiv de flesta dagarna i veckan. Jag respekterar också alla lika mycket, oavsett kön, etnicitet, härkomst, ålder och så vidare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är som sagt en mogen och seriös kille som har ett stort intresse för att rollspela.

Hur hittade du Unive? Genom två vänner som tipsade om servern och fick se dom spela lite och den verkade seriös och rolig!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Rollspelet är mitt absoluta favorit sak göra då du kan vara så kreativ och ha så mycket kul och även testa på olika jobb och liknande och få lite mer kunskap om framtiden. Man kan köra rollspel i så många olika perspektiv och både spela som kriminell och inom polisen eller sjukvården vilket jag tycker båda sidorna är roliga i olika scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu, letar förfullt efter en seriöst roleplay och hoppas jag kan trivas här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka