Nekad ItsEriko | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blancoooooo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198383204101

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Nordmark

Vad är ditt discord namn? Eriko#9742

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Wallander och är en man född 2002-05-31 i Stockholm. Karl är en väldigt öppen person och man kan snacka med honom när man vill i princip. Karl är en väldigt skämtsam person och väldigt rolig. Karl är en väldigt effektiv man och han älskar att jobba för att en dag så vill han nå sina mål med att bo i en stor villa och 1 lamborghini urus och en audi rs7a. Karl har väldigt stort intresse för bilar och hans favorit bilmärken är bmw, audi och lamborghini. Karl har även en brorsa som heter James Wallander och dom har haft en ganska tuff och svår uppväxt med tanke på att deras morsa dog när dom var små och deras farsa var drogmissbrukare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni borde fixa till att jag ska bli whitelistad på denna server eftersom att jag kommer lägga ner betydligt mycket mer tid eftersom att jag inte har haft all tid i världen men det kommer göra mig mer motiverad till att göra mer av mig och skaffa jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att ni borde fixa så att jag blir whitelistad på denna server för att då kommer jag lägga ner mer tid på servern då jag inte har all tid i världen men jag kommer definitivt lägga mycket mer tid på servern och göra mer via jobb möjligheter. Och om jag skulle bli whitelistad så skulle jag lägga ner all min fritid på att utveckla mitt roleplay.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att min kompis rekommenderade denna servern och innan så hade jag spelat på Snöstaden och den servern var väldigt dålig och då när han rekommenderade Unive till mig så testade jag på och jag klickade direkt med denna servern och diggar den till 100%

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål för roleplay är att utveckla min karaktär så bra som möjligt och att kunna leva in mig i verkligheten så bra som det går tillsammans med mina goda vänner eftersom att det är väldigt svårt att träffa dem pga av dessa Covid-19 tider.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? I dagsläget så spelar jag inte på någon annan server än Unive eftersom att jag tycker att Unive i själva verket är en riktigt bra och stabil server

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka