Accepterad ItsEriko | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blancoooooo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Blanco#1704

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Wallander, född den 31 maj 2001, är en 22-årig man som snart fyller 23. Karl hade en väldigt svår uppväxt med sin storebrorsa James Wallander samt med hans andra storebror Chrippa Wallander-Hästberg. När dom var unga så var föräldrarna inte så nävarande, dels berodde det på att deras mamma var död och Pappan vart påverkad av mammans bortgång så han varje kväll började suppa ner sig själv och slutade ta tag i sitt liv och sin hälsa.
Karl och hans 2 storebrorsor bodde väldigt ofta hos sina kusiner då deras pappa inte kunde ta hand om barnen eftersom att han inte ens kunde ta hand om sig själv.
Hos kusinerna så fick dom ett bättre boende och en bättre miljö att leva i, trots att dom fick en bättre miljö inom hemmet så betydde det inte att dom umgicks med en bättre miljö inom skolan och på fritiden. Dom hamnade i väldigt mycket problem pågrund av deras handlingar där dom utförde mycket brottsliga aktiviteter som tillexempelt stöld, personrån, knarkförsäljning osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra genom att aktivt spela på servern och engagera mig till att skapa intressanta scenarion för andra spelare att ta del i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens seger innebär att man prioriterar andras intressen framför sina egna och agerar på ett sätt som gynnar motparten. Det kan innebära att man medvetet accepterar att förlora en strid eller gör andra val som främjar motpartens framgång.

Hur hittade du Unive? Jag har gemensamma vänner som spelar på servern och blev då intresserad av att ta del i att spela tillsammans på Unive med dom. Dessutom har servern en ständig aktivitet då det väldigt ofta är stort spelantal på servern.

Senast ändrad:
+rep Var faktiskt väldigt duktig på RPa förut, tror fortfarande han har det i sig! ;)

Bara en liten fråga... Hur får du att din karaktär är 24 år snart 25 när han är född 2001?

Godkänd efter muntlig intervju! Välkommen
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka