- Meddelanden
- 155
- Reaction score
- 4
Blacklist-referens
ID: 155 — Övrigt
Anledning: Fuskare - genom systemet. Delaktig i anti Unive Servrar på discord canvry. Är med och har egen doxing server på folk på unive. Kund på spoofing server.
Personal: EminSWE
Datum: 2025-08-08
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Nu ska jag vara helt ärlig om hur det gick till från punkt A till B. De skulle pc cheka mig för att det trodde jag fuska fast jag dog i mitt skott scenario som jag var med i. jag hoppade supp, dom hittade fusk. dom såg att jag inte hade injectad dom och inte använt inne på unive men det valde att banna mig för att det trodde att jag skulle fuska inne på servern. de fusket det hitta på datan var eulen och en till som ja inte kommer ihåg namnet på sen oxå nå gratis fusk men det var ju gammla fusk som jag hade haft på servern när jag blev bannad för typ 2,5 år sen.
sedan var jag oxå med en massa spoofer servers som oxå var gamla från när jag blev p bannad första gången och någon riktigt gammal doxx server som min kompis hade haft när han spela unive men, jag var inte med för doxx grejerna utan för att alla mina spoofer steam,dc och rockstar kontot låg där oxå.
Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar ansvar. jag förstår varför de valde att banna mig igen för att jag hade allt det fortfarande på datan. men jag tycker själv att jag inte fick någon ärlig chans eftersom jag hade bara hunnit spelat 3-4 dagar. men jag förstår varför det banna mig har 100% förstålese till det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Fast man redan blivit bannad av en specifik grej. så ska man inte ha kvar den på datorn till nästa gång. eftersom ni i staff teamet kan misstänka att jag T.ex fuskar eller något liknande. sen allt annat jag oxå blivit bannad för har jag lärt mig från
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag ska få en ny chans då jag känner att jag verkligen har vuxit upp och att jag verkligen inte kommer ha kvar fusk på datan eller fuska överhuvudtaget som jag gjorde förr. Jag vill komma tillbaka till unive då de va jätte kul o träffa nya folk Ni kan pc checka mig o allt då jag inte hade fusk då eller nu. Jag har gjort det innan, då hittade fusk men inte när jag hade haft det på unive för jag hade inte haft det heller. Jag vill så extremt mycket bara komma tillbaka till unive communityt. vill visa för er att jag kan bete mig och vara exemplarisk. HAR OXÅ ÅTERSTÄLLT DATORN SÅ HAR INGA FUSK ALLS.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://limewire.com/d/UAa3u#ElM68Ju5yw
Spoofing servern jag var customer på har jag lämnat
återställt datorn
dcn är all doxxing borta på + rensat alla kanaler
Anti unive serverarna var inte så anti unive utan det var irl vänner's servers och folk som jag var vänner med sen innan på unive fast det blev bannade
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja