- Meddelanden
- 138
- Reaction score
- 4
Ban-referens
DC-a15a2a — Discord, Permanent
Anledning: Montage, fuskare, liten ungjävel
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Ban-referens
twhhrq — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskare - genom systemet. Delaktig i anti Unive Servrar på discord canvry. Är med och har egen doxing server på folk på unive. Kund på spoofing server.
Bannad av: EminSWE
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag spelade hade spelat på servern i 4 dagar efter en Permament avstäning. sedan efter en skottlossning där jag hade dött och sedan fått vård körde t gänghuset för jag skulle dra ut och va me vänner. men när jag var vid gänghuset så sätter dom mig i staff samtal säger att jag ska hoppa support, jag har sedan innan en massa fusk på datan men de såg att jag inte hade öppnat dom på länge och var me en massa discord från jätte längesen. och då sa jag att jag inte fuskar nu eller metar eller något liknande. men de valde ändå att banna mig.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja att jag ej hade rensat men tänkte inte att de va en större grej för det var gammalt över ett år sedan. den var inte dirket felaktigt men jag tänkte att de jag hade var gammalt och ej var en större grej
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? rensa datorn.
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag har mognat till mig. har tagit bort allt skit från förr. jag har dessutom inte spelat fiveM eller något annat sedan jag blev bannad och tänkte att det skulle vara kul att komma tillbaka igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes, men snälla läs igenom det jag har skrivit.