Accepterad Its Aboo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Its Aboo

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849063436/ ska skriva exakt allt jag har gjort och vara ärlig

Ditt Hex-ID: steam:110000134f9fa0c

Vad är din discord tagg? itsaboo23

Vem var det som bannade dig? Fcdavve och LUDDE ur dcn. ingen av dom är staffs längre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-31 163235.pngSkärmbild 2025-05-31 162956.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FcDavve bannade mig för att jag hade brytit mot era regler som finns på unive ( a. Respekt, § 4.4 c. Tredjepartsmjukvaror Mod Menyer och Unive montage. ) så jag tror inte det är därför jag blev bannad utan det här är varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag spelade och rpade dagen innan jag blev bannad hade kul hade inte ens lagt ut montaget utan bara gjort ett och redigerat men då hade någon sagt till en staf eller något. för ag inte var heller arg för ja hade köpt krim igen och sådant och de var som vanlig men nästa dag när jag går in så var jag bannad och bannad i dcn för gör unive montage och aimbot började direkt skriva t fc davve för ett svar han sa att någon hade bevis på att jag hade gjort ett unive montage så då väntande jag ett tag försökte få unban eller i alla fall prata ut om det men då la ja ut det till slut och sen så är jag här 9 månader senare och inte unbannad än. jag ångrar det jag har gjort och vill komma tillbaka då jag saknar unive väldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var korrekt och jag gjorde fel. Jag la ut unive montage och använde aimbot och bröt mot era regler. Jag har tänkt väldigt mycket på det som hände då jag har haft väldigt mycket tid att tänka igenom det som skedde och ångrar det verkligen. Jag har lärt mig av mina STORA misstag jag gjorde, vill bara komma tillbaka och RPa, speciellt nu när man har varit bannad så i ca 9 månader och jag hoppas på en ny chans att visa att jag kan spela ärligt och respektera reglerna framöver och bara ha roliga scenarion och rolig rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm 2021 lall 2022 powergaming 2022 social rp 2024 våldtäkts scenario 2024 ( misstag då jag blev unbannad någon dag senare) sedan unive montage 2024 oså fick jag på den bannen unive montage + aimbot.

VIKTIGT sedan efter jag fick bannen för unive montage + aimbot så blev jag nöjd på ett sätt för att folk såg mitt montage och jag fick som hype av de och då så spoofade jag in 3 ggr och gick in och förstörde på servern ännu mer så jag kunde göra mer montage, jag ville få ett stort namn helt enkelt... Men nu har jag tagit bort montagen helt och hållet. Kan visa bevis om ni vill ha. jag tog bort dom för ja tänkte att det är inte värt att slösa mer pengar för att gå in på en server och bara förstöra utan roligare att bara sluta med det och FÖRSÖKA få unban och spela på riktigt och ha roligt. för nu i efterhand så ångrar jag det och tycker SJÄLV att det var väldigt omoget och tråkigt av mig. vet inte hur jag ska gott göra det men jag vill iallafall bevisa att jag har förändrats och lagt det bakom mig. och lärt mig av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara forsatt rpa och haft kul. För det var kul innan jag började med fusk osv. jag spelade verkligen mycket på kvällarna och på eftermiddan och jag kan lova att varje dag jag spelade hade jag väldigt roligt samt skrattade hela tiden, å jag saknar det speciellt när jag har kört unive fram och tillbaka sedan 2021.

Sedan efter jag blev perma bannen skulle jag bara slutat att försöka och bara tänkt över det som hade skett. Men jag gjorde det inte och spoofade in isället å förstörde ännu mer för spelarna på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig VÄLDIGT mycket av min ban. ``kommer du göra saker och ting annorlunda då`` det finns väl mycket jag kommer göra annorlunda. Kan börja med att visa respekt i OOC mot andra för var väldigt omogen och sa mycket skit snack till folk OOC. sedan aldrig tänka tanken att göra ett till montage, eller spoofa om jag blir bannad på något sätt igen. samt om jag skulle bli krim igen att inte gå med något skott gäng utan skapa ett eget gäng som inte bara ute efter skotta. och att ej köra med tredjeparts mjukvaror.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka