Nekad Its Aboo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Its Aboo

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849063436/

Ditt Hex-ID: steam:110000134f9fa0c

Vad är din discord tagg? itsaboo23

Vem var det som bannade dig? Fcdavve ig, ludde dc, sedan nu fick jag klaksko ban oxå av någon anledning

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-07 091732.pngSkärmbild 2025-02-07 091725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för all skada jag har gjort mot servern som aimbot, montage, spoofat in EN gång och jag ångrar verkligen allt har nu varit bannad i typ 8 månader och vill visa att jag har förändrats och få en till chans jag vill inte komma tillbaka för att spela för makt och pengarna och göra montage utan att ha kul för det var skit kul på unive innan jag blev en så kallade problem spelare saknar det tiderna och skulle kunna gör väldigt mycket för att få komma tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja du det var ju ett tag en men ja var ute me vänner sedan nästa dag när jag skulle in och rpa märkte jag att jag var bannad men nu typ efter jul så gick jag in och märkte att jag hade fått en klaksko ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja min p ban som stog tidigare fattar jag men nu klaksko fattar att det jag gjorde va grovt och förtjänar inte att komma tillbaka på ett bra tag fast detta. vet jag inte ens vad jag ska säga då jag ej har gjort något mot servern samt staffsen och spelarna bara typ spelat cs me mina irl vänner på det senaste

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm lall powergaming social rp men vissa av dom har varit felaktigta och vissa är gammla men har lärt mig av alla banns jag har fått för har aldirg fått likadan bann två gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? forsätta spela och ha kul. aldirg köpt fusk och efter jag blev bannad göra montage utan bara rpat och haft kul med folket jag spelade med. det är exakt vad jag skulle gjort om jag kunde backa tiden. så vill bara komma tillbaka och visa att jag har förändrats och inte bara spelar för makt och pengar, och bara skjuter utan har kul och göra massvis med scenario...

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja givetvis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka