Nekad Its Aboo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Its Aboo

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849063436/

Ditt Hex-ID: steam:110000134f9fa0c

Vad är din discord tagg? itsaboo23

Vem var det som bannade dig? ja från fivem fcdavve, men dcn bannade ludde mig nyligt och kallade mig smuts när jag försökte komma fram med något med 320 så jag kunde få unban och visa förstroende

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-19 160759.pngSkärmbild 2024-10-19 160804.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (För att jag körde med AIMBOT och gjorde montage) Jag blev bannad för att jag använde aimbot och gjorde montage jag inser nu hur fel jag hade och ångrar det verkligen. Det var en sak som gav uppmärksamhet och gjorde en glad för stunden men nu i efter hand önskade jag att jag aldrig gjorde det jag inser att unive verkligen var en rolig grej och att servern var bra och servern betyder mer än att fuska och ha roligt för stunden. Jag lovar att jag har lärt mig av mina misstag och vill komma tillbaka och spela på ett ärligt sätt framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag hade rpat dagen innan sen nästa dag var ja ute me vänner kommer hem skulle sätta mig å spela men då märkte jag att jaa va bannad från unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt och jag ångrar det som hände. Jag insåg att jag gjorde fel när jag använde aimbot, och jag ångrar verkligen mitt val. sen efter ett tag när jag hade testad andra servrar kom jag fram till att Unive är den med bäst rp nivå och har en stor spelar bas där man alltid hittar folk att göra roliga scenarion med. Jag har lärt mig av mina misstag och skulle verkligen vilja komma tillbaka och spela ärligt. jag förstår över det som hände att jag inte är ett bra utseende för unive. men ångrar det grovt och då när vi snackde support nyligt så prata vi och de var kemi de var inte negativt utan kul och hoppas om jag kommer tillbaka att de blir lika kul om man kanske blir staff i framtiden och kan sitta å snacka å skratta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för länge sen typ 2022 var de '' vdm för lagg''
'' Krim utan krimroll icke medlem'' och sånna grejer vilket var ett tag sen och sen andra i sommras när jag fick lite krim bans när jag precis hade skaffat krim igen och allt sådant

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att aldirg ens tänka tanken att göra något i den stilen att förstöra för andras rp och göra p12 montage och aimbot. att ha ett moget betende och rpa och ha kul. men jag gjorde fel och fick stå mitt kast med en p ban från fivem server, dc. men sen efter det hade gått ett tag så spoofade jag in där jag köpte spoofern av han jag satt i support med med er alla högre staffs, och spoofade in en gång blev bannad dirket och sket i det och bara gav upp. nu i efterhand har jag också tagit bort montagen för att bevisa att jag har mognat och vill komma tillbaka till servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket av det som hände. nu vill jag i efterhand om jag kommer tillbaka, göra saker annorlunda och rpa och ha kul och skita i montage skita i att spela för mig själv bara och inte för makt å pengar vill spela som man gjorde förut på servern. innan man gjorde montage och allt. hoppas nu att jag får en annan channs och göra allt bättre, sluta med att vara problem spelare för jag saknar verkligen unive. Och sen så pratade vi nyligen där vi sa om deals men sedan bannade ludde mig från dcn men jag är mogen och kan bevisa det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka