Accepterad ItIsYeMaggot | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItIsYeMaggot

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Chino Bahram

Vad är ditt discord namn? SleekPepper360#3791

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Anders Nylin, 23 år, man

han är 23 år gammal och heter Anders Nylin och var ursprungligen från Sverige men blev skickad till ett annat land av mixad identitet till slum område och började lära känna en kompis namnet Ahmed. så länge han kom ihåg så kände han aldrig sina föräldrar och var tvungen att överleva genom att gå igenom med brottslighet som att personrån, ficktjuv och gå med i gäng, och råna små butiker för att ta hand om sin bror och sig själv. fast i 18 år ålder lyckades han och kompis Ahmed som han nu ser som en bror lyckades samla in pengar för att lämna det kriminella livet bakom sig. en dag då dem gick till en tävling där man skulle köra gokart och segraren van 1000kr gick Ahmed och Anders ditt, Anders var tajt runt hörnen och körde suveränt. han van överlägset mot dem andra och då fanns det en manager där som såg honom och erbjöd honom utbildning inom F1 som chans efter en svår start började Anders att attraherat sponsorer och blivit populär. och hans bror genom att smöra för managern ett vaktmästare inom byggnaden.
efter 2 år gick segrarna till huvudet i honom och en fatal krasch lämna honom från
F1 körning i en stund.. men efter kraschen fick han flera olika skador då han fick ont i halsen som gjorde hans kommunikation med andra ganska svårt, problem som han senare fixade halsoperation. Men operationen verkar ha lämnat honom med en biverkning då han kan förlora att prata, denna biverkning händer slumpmässigt och efter en sån stor förlust fick Anders en mentalblockning som gör att han har svårt med att åter igen köra i höga hastigheter,
och efter en kamp med alkoholism tappade han sina sponsorer efter han hamnade i bråk med managern och slog honom lämnade Anders F1-racingscenen.
dem blev igen fattiga då Anders drog det mesta av pengarna och men så dem behövde fortfarande pengar och då blev Ahmed skuldsatt till en svenska maffian, på grund över att han inte kunde betala blev han en måltavla och blev senare knivhuggen vid en korridor och dog i sjukhuset av förblödning. detta fick Anders att gå till backa till den kriminella sidan för att få hämnd på sin bror, genom att hitta ledaren av den svenska maffian för att döda honom. Efter att en olaglig bankrån som var menad att ge information till Anders om maffian gick dåligt på Londons gator, för att Anders saknade en förare och var själv tvungen att köra. vilket ledde till att han kraschade, men lyckades fly. Men hans partner inom rånet hade lika mycket tur och dog i kroken, efter det tog Anders chansen och fejka sin död och flydde tillbaka till sitt hemland Sverige. där det inte fanns några kriminella rekord av Anders fick han en fräsch start fast på grund av att han räknades som död var hans gamla konton spärrad. Anders hitta inga mer spår av Maffia ledaren och släppte sin bror och försöker nu att glömma sitt förflutna och försöker uppta sin hobby med bilar igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker om seriös rp som har utvecklad historia med djupt tanke bakom varje sak som kan bygga upp en stor historia som inkluderar flera personer.
jag är ganska mer på den mjuka sidan eller tänker på vad jag gör innan jag gör det. till exempel då jag inte är dum och spottar på folk hela tiden då dem gör något, eller tömmer ett helt magasin i något ansikte för att dem sa håll käften.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara tänker på sig själv och istället bidrar med ett scenario som inkluderar alla och inte ger än själv hela vinsten för scenariot, till exempel under ett bankrån, man kan rp:a på att man tappar något ID på golvet eller istället för att göra en getaway på en rp route som är foolproof kanske man tar en annan väg som polisen kan komma ikapp på. vilket gör att rp:en blir bättre och roligare för alla där

Hur hittade du Unive? jag hittade den för cirka 2 år sedan av en vän, men pga av att servern blev större och bättre kunde min dator inte klara av spelet. men efter varit borta ungefär 6-7 månader har äntligen uppgraderat min dator och vill gärna bidra till servern igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka