Nekad iTesh | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NS1ELVIS

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? xViktor#7064

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sven mohati han flyttade till Sverige när han var 4 år gammal han har haft en bra uppväxt med sin mamma och bror, han hade tillräckliga betyg i skolan för att komma in på ett gymnasium där han pluggade fordon detta lede till att han kom ett steg närmre sin dröm att jobba med bilar. Sven mohati har många vänner och har en stor släckt fast dem bor i Sydamerika. Under sin barndom var han en väldigt impulsiv och kunde hitta på mycket duma saker under sin barndom. När sven mohati var 14 år gammal så klättrade han upp på ett tak och sedan halkade han för att det var halt. Då skadade han sig mycket och fick åka ambulans till ett sjukhus detta glömmer han aldrig nu har skadorna läkt och han har inga problem med någonting. I ung ålder så ville han bli pizzabagare men sedan märkte han att han var allergisk mot mjöl så det fungerade inte. Just nu är han 25 år gammal och lever ett jätte bra liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag kommer hålla ett bra Community och skapa många bra och roliga scenarion jag kommer vara trevlig och snäll och jobba jag kommer även vara aktiv på servern och hjälpa nya spelare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en hög rp nivå och vara mycket seriös därmed ska jag även jobba och vara så aktiv jag kan jag kommer alltid hålla en bra ton och alltid göra mitt allra bästa jag kommer aldrig spela för makt eller pengar bara för att det är roligt jag vill även hjälpa andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte bara ska spela för makt och pengar att man kan göra så att det blir lite sämre för sig själv så scenariots helhet blir mycket bättre.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka