Nekad iTesh | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NS1ELVIS

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh #7064

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-02 233858.pngSkärmbild 2023-07-30 174419.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför staffs valde att banna mig var eftersom att jag använde mig av fake swish

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag skulle köpa upp ett gäng med några vänner och då sa dem till ville vara med oocmig ifall jagh köpa upp ett gäng som hette bcf, därmed så skrev jag att jag inte hade pengar då fick en av mina vänner på iden att han sa att jag skulle använda ''fake swish'' till detta då sen gick jag in i donation och så skulle alla skicka pengar och så skicka han en bild på nån fake swish grej till mig och skrev skicka den ''dem kommer aldrig märka'' jag ville igentiligen inte eftersom att jag inte vill bli avstängd men då hade jag sårat dem och allt jobb som dem hade gjort för att försöka få upp gänget sedan så var det en jätte dålig fake sak så moezz fattade direkt sen ville han att jag skulle visa mina senaste swish saker genom att skärmdela min mobil sen kickades jag ut ifrån discorden och sen blev jag avstängd ifrån fivem servern sen diskuterade jag med moezz i pm i nåt dygn typ en vecka efter händelsen och han skrev att det fanns hopp att jag skulle få unban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban eftersom att jag inte swishade äkta pengar. Därimot kan jag donera 150kr som det var som jag lotsades skicka nu för att täppa igen hållet och komma över det här. Philip320 ifall du läser denhär texten så vill jag verkligen be om ursäkt för mitt respektlösa beteende till din server och jag ber om förlåt snälla Philip kan jag få en ny chans det var absolut inte meningen och jag verkligen älskar att spela på din fantastiska server jag donerar gärna 150 kr i skadestånd för detta och jag lovar att jag aldrig mer kommer göra nånting såhär dumt igen snälla philip320 ge mig en till chans hade betytt jätte mycket för mig. Jag kommer att göra vad som krävs för att bli unbannad MVH itesh!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för klassiska regelbrott som suntförnuft vdm rdm och sånt men aldrig någonsin för att jag fake swisha

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte köpa gäng med fake swish eller gå på nån idiots ide som tog mig hit. Detta var verkligen respektlöst imot alla staffs som kämpar för att hålla servern uppe och framför allt Philip320. Jag förstår att det är väldigt respekt löst allt detta förlåt Philip

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig någonsin fake swisha någonsin

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Snälla Philip320 jag lovar att följa alla regler och aldrig mer bli bannad. Förlåt för att jag fake swisha jag ber om ursäkt och kan du snälla snälla ge mig en till chans snälla neka inte jag förstår att det jag gjorde var jätte fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka