Nekad iTesh | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NS1ELVIS

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? xViktor#7064

Vem var det som bannade dig? QT

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-02 165238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag emoteabusade står det i bannen jag har två konkreta exempel på vad som skulle kunnat gjort mig bannad det första är att jag pekade finger till några personer utanför LostAngels klubben med emoten e finger sedan finns det ett till konkret exemplar som skulle kunnat gjort mig bannad det första är att jag la mig ner med misstag jag har bindat en emote som gjorde att jag la mig ner det var inte meningen heller jag förstår inte hur något av detta är emote abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför LostAngels klubben med några från hellraisers och det var en svart merca där också dem började slå oss och atackera oss vi började slå dem sen räkte jag och min vän finger och sedan råkade jag trycka på z som jag bindat så karaktären lägger sig ner sedan åkte dem iväg och sen sprang jag ner till stranden jag hörde även dems ljud från bilen sen blev jag bannad en timme av nån som hette tuttatheo eller något sånt sen förlängdes bannen till en längre period av QT och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att inget av detta är emote abuse och isåfall skulle han kunnat banna mig under scenariot det är också väldigt konstigt att man blir bannad när dem förlorar en part i sceanot där jag flydde platsen och sprang ner till stranden jag anser att bannen är felaktig och ifall den är rätt så vill jag gärna se klipp på det är det känns nästan som ett skämt när man blir bannad så här länge när jag knappast gjorde något fel jag skulle också vilja att denhär servervakten skulle kunnat skriva mer i detalj vad jag gjorde fel för det underlättar om man ska överklaga och att han inte gått in på detalj kanske också menar på att bannen inte är korrekt vilket tyder på att jag borde få unban för dehär det känns inte rättvist att bli bannad jag ligger också på gul nivå och det är inte långt ifrån grön innan dethär så hade jag grön nivå jag har aldrig heller blivit bannad för att emote abusat och inte heller mycket annat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem flesta bannsen har jag fått överklagade för att dem varit felaktiga och att dem och några av server vakten och sen har jag gjort misstag som fear rp och powergaming jag anser att det inte varit meningen på några banns heller och jag ångrar dem mycket. En gång för suntförnuft där jag var i ett skottsceano och åkte runt och sköt ur en bil i groove street

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bannen är felaktig och jag hade inte kunnat göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte vad jag skulle lärt mig av bannen eftersom att jag är oskyldig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka