itachi rami | Ansökan till Support [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itachi rami

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Vad heter du på discord? itachi rami#5270

Ange ditt födelsedatum 23 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag typ från 11-00:00+

Skoldagar: 16:00-22:00

Berätta om dig själv Jag heter Rami och älskar spela, jag spelar dagligen och har gjort det sen jag var 7 år. Jag e en kille som är 14 och älskar att med hjälpa personer. Jag gillar också fotboll som jag brukar spela i fritiden. Spelet jag kör är fivem "unive". jag gillar också att vara ute med vänner o bada i fritiden!

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff, skulle jag börja med att specca dagligen , svara på ban överklaganden, hjälpa folk i vänterumet, hjälpa nya personer, och massa annat staff arbete. Jag skulle även ta reports ingame också! Jag som medlemskaps ansvarig tycker redan att det är roligt, det är som typ "mini staff" om man ska säga så. Som staff skulle jag försöka att utveckla mycket mer o bidra mycket mer, hjälpa servern mer o kunna göra den till ett riktigt bra rp spelandet, med hjälp av alla staff och sig själv också!

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i ungefär 2 månader o några dagar tror jag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Att få mig bli support på unive är en riktig upplevelse, man får bidra genom att hjälpa folk och kunna utveckla servern mer! Jag gillar och hjälpa folk som jag har sagt tidigare här. Detta är just varför jag vill bli support här. Måste tilläga en grej också, jag e aktiv dagligen här på unive!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är en ganska aktiv och passande support från mitt perspektiv. Om jag blir support så kommer jag vara ganska aktiv , specca typ hela tiden , o ta massa reports. Det skulle kunna göra Unive till en bra plats för personer som behöver hjälp. Ju snabbare hjälp man får ju mer får Unive ett bättre rykte! Jag e en ganska bra person på att ta beslut i ärenden t.ex och glad samt hjälpsam person.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenheter genom att jag är medlemskaps ansvarig, och vet hur man gör hur man kan snacka med folk på ett bra sätt och vet hur man använder sig genom forumet. Detta har jag som erfarenheter!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip (specar)
/freeze (fryser personen)
/tpm (telporterar till checkpointen)
/dv (tar bort bil)
/setjob (lägger jobb på en person)
/kick (kickar någon)
/sqlban (banar någon)
/bring (hämtar personen till din plats)
/togglename (visar personens namn)
/toggleid (visar personens id)
/goto (går till personen)
/spec (lista på spelare)
/ooc (skriver i ooc chatten)
/revive ( ger personen revive)
/sqlbanoffline (bannar en person som inte är online)'
/skin (ger personen skin meny)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har ganska lätt att lära sig saker, ibland kan det ta tid o komma ihåg det, men annars funkar det helt bra.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? spelar bara på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej!

+rep en bra kille som är ordentlig o noggran, med andra ord en bra support !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka