Nekad Isyau | Medlem ansökning (vilel440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isyau

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012247563/badges

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isyau#4200

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min uppväxt, vart ska jag ens börja? Jag kan börja med min uppväxt. Att växa upp med ensamstående mamma och 2 syskon är inte så lätt son många tror, jag hade alltid billiga kläder, billiga skolböcker och material, jag vågade inte ens bjuda hem vänner och det var förmodligen det som fick mig att va så anti social och jag är än idag anti social. Min mamma jobbade som städerska vilket man inte tjänar så mycket på, mina bröder brukade jobba med att klippa gräsmattor och städa toaletterna på donken för att få en liten extra slant för mat. Jag är nu 20 år och lever efter gatans regler, för att försörja min familj säljer jag knark och vapen, det här tjänar jag inte så mycket på eftersom att jag bara är medlem i gänget fast min plan för en framgångsrik och ett rikt liv är att tjäna respekt på gatan och stiga genom rankerna inom mitt gäng. Jag har lovat min familj att än dag bli rik och jag kommer följa det målet tills dagen då jag dör.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill just bli medlem på Unive för att det är en stor Community, och jag gillar verkligen fivem och vill utveckla min rp ännu mer fast jag redan är kunnig på rp av att jag har kört på andra serverar tidigare innan jag ville ansöka om medlemskap här. Jag har hört från kompisar att den här servern är den bästa servern med högst rp nivå. Så därför vill jag ansöka hit.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive?För att jag vill skapa roliga scenarion med vänner men även dom jag inte känner. Jag vill även testa på olika jobb som jag inte testat förut. Jag har även längtat till att få spela på denna server av att den är stor och har en hög rp nivå, enligt många.

Hur hittade du Unive? genom kompisar och twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel?

Mitt mål med rollspelandet är att få en så hög rp nivå som möjligt och sedan kanske kunna söka till support ifall jag känner att jag vill bidra med att höja rp nivån i hela communityn. Men även lära känna nya personer från denna stad

Vad har du som mål att uppnå på Unive?
Mitt mål med rollspelandet är att få en så hög rp nivå som möjligt och sedan kanske kunna söka till support ifall jag känner att jag vill bidra med att höja rp nivån i hela communityn. Men även lära känna nya personer från denna stad

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Vet inte men jag tycker inte det

Senast ändrad:
Tillbaka