Nekad Isxkunive | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isxkunive

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak.exe

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heter Izak Carlos. Han är född 2000. Izak är en man som tänker flytta till Unive. År 2015 gick Izak igenom massor med skit. Det var tufft för Izak. För honom var kriminaliteten ända utvägen MEN Izak tänkte till, han ville ändra på sitt liv. Han gjorde det direkt. Han började arbeta i Ica. Pengar tjänade han inte, men glädjen växte lite. Åren passerade och Izak blev van med att leva själv. Men en dag så snubblade Izak och han fick åka till sjukhuset.
Hans föräldrar stod utanför... Doktorn kom ut och berättade att deras sjuka son satt i koma. föräldrarna var sorgsna. Tårarna föll. och de åkte hem. Hans föräldrar trodde att han inte skulle klara sig. Och enligt doktorns information så stämde det. Izaks föräldrar fixade en gravsten. 2000 - 2019 stod det... I sjukhuset började det pipa, Izaks ena finger lyfte sig. Doktorn himlade med ögonen. Han ringde till barnen direkt, de sprang till sjukhuset. sonen har äntligen vaknat! Han fick vila några dagar innan han fick gå hem. En vecka senare satt de lyckligt hemma. Izak började komma ihåg vem hans barn var. minnen började komma tillbaka. Izak fick en väldigt fin tjej och dom levde lyckliga i ett par år dom fick en dotter och nu är det 2021. dom levde bra tills hon sa att hon inte gillade han och då dödade Izak sin fru nere i källaren

Dottern kom in i rummet och såg hennes blodiga mamma, pappan hade lämnat huset. Hon fick panik och kontaktade 112. efter ett helt år hade de förhör med sonen efter en förundersökning. Det visades att han var misstänkt. Izak ville ändra på sin livstil. Han vill bli en bättre människa genom att hjälpa samhället. Han erkände för sitt mord och fick 3 år straff. Idag är Izak 29 år. Han har kommit ut fängelset efter att ha betalat för att hans namn ska bli rent. Izak ska ansöka om pass. Han vill bli unive medborgare och leva det bästa livet han kan. Han planerar att jobba inom lagligt för att hjälpa samhället. Om det är något Izak har lärt sig under sin tuffa uppväxt är det att pengar kommer sist oavsätt ekonomiska svårigheter. Trots sin tuffa uppväxt så vet Izak bättre än så. Han ångrade sitt mord när han hade insett vad han gav sig in på. Hans fru gick miste sitt liv pga han. Izak vill hålla detta hemligt för annars kommer folk hålla sig borta från honom.
Izaks dotter ville inte ha honom, det är förståeligt tänker pappan. Han förstår de. Han mördade hennes mamma . Izak bestämde sig för att lämna sitt liv bakom sig. Han vill verkligen börja om från början. Han ska flytta till Unive. Han ska hitta jobb och försöka gifta sig på nytt. Izak ska hålla sig från kriminallitet och andra dumma saker. Han ska bygga upp sina sista år på jorden på nytt. Han vill njuta de sista åren han har. Man lever bara en gång och det tänker Izak på jämt. Det är dags, det är dags att packa väskorna och flytta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ett bättre rp så jag är erfaren och online så ofta jag kan så tror jag att jag hade kunnat skapa roliga scenarion med ny människor och helt enkelt utveckla rp upplevelsen så att man kan få sig ett skratt även i tuffa situationer då jag är en person som skämtar om en hel del saker och höjer stämningen ooc och ic, Jag sköter mig alltid efter de regler som finns och om jag skulle bryta någon av de av misstag så vill jag hellre sitta med en mod och prata om det än att lämna servern och gå vidare (kort sammanfattat jag reder ut mina problem istället för att springa från dem), Jag har spelat mycket roleplay vilket jag tycker är viktigt för att en server ska hålla standard, Jag har svårt att säga vad jag bidrar med men jag skall göra allt jag kan för att det ska gå bra nu med en ny start

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om de är ett scenario där Motståndaren ska få vinna för att RP nivån ska va kul så är de enligt mig ett måste att låta dem vinna, varje gång när jag utspelar scenarion så vill jag att de ska vara roligt för bägge sidor oavsett vad som händer! man ska absolut inte bara tänka på sig själv

Hur hittade du Unive? Spelat förut och tagit en liten paus, Plus att jag har vänner som spelar just nu! ( vill bara säga har råkat skrivit 3st på 24h, men de 2 senaste va nekade för att jag skrev inom de 24h och nu så kan jag skriva en ny då de har gått 24h!)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka