Accepterad Isxkunive | Medlem ansökning [Azme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isxkunive

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak.exe

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Izak Carlos och är en ung man som nyss ankommit till staden, han har tidigare bott i Unive staden men fick flytta till hemlandet en stund och kom nyss tillbaka för att arbeta i staden. När Izak Bodde i Unive staden förut så var han kriminell och blev tillbaka skickad till hemlandet, men som sagt så är han tillbaka för ett trevligt och roligt liv inom arbetsbranchen! En stor del av Izaks Liv är Bilar, han älskar bilar och kommer försöka att jobba sig upp genom de olika jobben han vill prova på! Hans intresse till bilar drar han mycket till att börja tjäna pengar. han vill helt enkelt starta upp ett helt nytt liv och arbeta hårt, Han älskar bilar och han har gjort de hela sitt liv och därmed så hade han kunnat passa in på tillexempel ett jobb som har fordon då han vet riktigt mycket om de! Han hoppas verkligen att han kan få jobba med det men han är även intresserad med att testa på massor av olika jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en fin och nice RP för alla på servern, eftersom att jag har spelat en del RP innan så kan jag alla regler och vad man ska göra och inte göra, Så är en avancerad spelare som kan allt inom RP, jag kör för att de är kul och inte för Makt o pengar och jag strävar bara efter en rolig RP nivå som ska föra mig och min karaktär genom spelet på de bästa sättet. pengar spelar absolut ingen roll, de gäller att ha trevligt med olika personer!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland vinner man ibland så måste man ta att man förlorar, och roleplay innebär att man inte bara ska spela för makt o pengar för sin egen vinst och också låta andra ha roligt de är de som gäller, kort sammanfattat så betyder de att jag ska spela för att andra också ska ha roligt inom RP och de är vad jag strävar efter!

Hur hittade du Unive? genom vänner och att jag spelat förut!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka