Nekad Isxk | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isxk

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873658350/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak spjelkavik

Vad är ditt discord namn? Isxk#2785

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2006

Berätta om din karaktär. Isak spjelkavik är en nyinflyttad person i unive staden. Han föddes på landet i Sverige. Han hade en tuff uppväxt men sen när han behövde flytta in till staden för att hans föräldrar dog i en bilolycka. så nu bor han i unive staden och lever ett normalt liv. isak är en glad person som gillar att umgås med folk och att köra bil och ha kul. och han ställer alltid upp om det är något.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar RP och kan bidra med en förbättrad nivå samt kommer jag bidra med att hålla alla trafikregler köra riktigt o inte vara olaglig. Kan också bidra med en bättre mer seriös RP för har erfarenhet från andra servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är just för att det är en sån seriös RP, det är det jag är ute efter! Har även sett att det är många aktiva spelare inne och det gillar jag!

Hur hittade du Unive? min kompis rekommenderade denna servern för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karriär och att ha så kul som möjligt och ha det allmänt najs. Och att hitta nya kompisar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är skapa många roliga scenarion tillsammans med folk och framförallt sprida glädje. Det ska nästan vara som i en serie när man rollspelar fast det ska hända nya spännande och roliga saker hela tiden, det är viktigt. Vill också göra mig stor i staden, där många vet vem jag är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Detta var första serven jag spelade på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka