Accepterad isuckatgamesSWE | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isuckatgamesSWE

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: isuckatgamesSWE

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/svalsta

Vad är ditt discord namn? isuckatgames#9319

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. jag är en 24 årig kille som kommer från sverige i en liten stad i södermanland mina föräldrar fanns inte där när jag växte upp dom lämnade mig vid ett hus och bara drog min nya familj var som änglar på en äng. dom gav mig allt jag ville men när jag var 16 dog mina föräldrar i en bilkrasch bilen vi träffa klarade sig men vi i våran bil klarade oss inte lika bra mamma dog direkt på plats och pappa dog på sjukhuset. under mina år på skolan blev jag lätt mobbad för mitt utseende dom mobba också mig för att jag inte visste vilka mina riktiga föräldrar var. När jag fyllde 20 år kom min gamla mamma in på mitt kalas hon sa att hon behövde pengar då började jag bara gråta och mina kompisar behövde dra min mamma där ifrån. det har gjort mig till en människa med många personligheter jag är både bra på att bestämma men ibland för mycket jag är också en glad kille men kan bli arg på småsaker. det är mina personligheter. och nu har jag beskrivit mitt liv som en kille. jag börjar också gråta ganska lätt men det är inget jag pratar om.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med ett bra Rp och är en posetiv person som bidrar med posivitet till andra och jag skulle aldrig göra något dumt

Hur många timmar har du på FiveM? 32 timmar

Hur hittade du Multistaden? många av mina vänner rekomenderade er och reddit

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Tillbaka