Accepterad isuaZz | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isuaZz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Henke

Vad är ditt discord namn? ISuaZz#2869

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 1999

Berätta om din karaktär. Filip Henke han lever i en hamnstad och har två bröder han är 23 år . Filip är fattig och hans föräldrar är skilda och han försöker få pengar så snabbt som möjligt så han börjar med kirminaliteten och rånar folk får att få in pengar och bidra till ett bätter liv för sina två bröder han är i ett gäng och utsätter sitt liv för var ända sekund hans mål är att få en bra bil ett skönt hus där både hans bröder kan leva i och i början var det svårt för han för att båda hans förländrar ville inte bidra till att hjälpa han och hans bröder så det tog cirka 3 år han va vid en butik ledsen och såg en kriminel råna en butik och följde efter han sedan blev Filip upptäckt och han brättade för Manen om sitt liv och Manen tog åt sig och hjälpte filip och visade han hur man rånar folk och butiker sedan började han med det och fick in massa snabba pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar bra Rp och vill bidra till kriminalitet och kan bidra till servern att det blir roligare och ännu mer spännande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att dinna motspelare får också vinna scenariot för då blir det även roligare och ännu mera spänande. du ger andra ochså en kans att kunna vinna och gör så att det bidras till en bättre rp.

Hur hittade du Unive? Youtube sedan gjorde Jag lite reachers och såg att det va spännade och kul så jag hoppade in och körde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka