Nekad Istix | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Istix

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad är ditt discord namn? _Istix

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2031

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emrek Karlsson och är 22 år gammal. Han föddes i spanien men när han var 3 flyttade han till sverige. Han älskar gamla bilar precis som sin gamle far. Han drömmer om att återställa en beetle från trasig och skitig till helt perfekt. Han är ofta glad och gillar verkligen att skryta. Han älskar att åka runt och kolla på coola bilar och speciellt gamla. Han älskar att hänga vid piren och leta efter dåliga bilar han kan köpa lågt och sälja högt för att till slut kunna köpa en riktigt snygg bil. Pablou har många kompisar som jobbar på bl.a meko och brittas men han vill själv inte jobba där utan han vill starta en egen och äga den tills sista spiken sätts.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För jag är seriös i precis alla spel jag spelar och hade inte tänkt något annat med rp. jag har varit medlem typ 700 gånger innan (sök i dc) det är 0% värt att hålla på att trolla då detta verkar va en rolig och bra server som jag trivs med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att man själv ska vinna scenariot utan att man ska få ut rp och speciellt bra sådan ur scenariot. tycker inte man behöver vinna för att ha kul

Hur hittade du Unive? Genom xray89, som jag moddade för när han streamade, jag tyckte det såg roligt ut så jag testade, och ja

Även vart medlem 5 gånger innan så jag vet vad som gäller.(har inte tappat medlem, har bara lämnat dcn när jag haft mycket att göra)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka