Nekad Istix | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Istix

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Istixx/ (kör via epic)

Ditt Hex-ID: 110000145a6ea53

Vad är din discord tagg? Istix#3958

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har bBlivit avstängd för: bug abuse ~Al3x. Återstår: 3 dagar 23 timmar 23 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som jag hade buggat in i marja lisas efter restart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa bil på marja lisas, sedan när jag kom in blev det restart och jag reconnectade. När jag kom in spawnade jag senaste position och skulle fortsätta på scenariot. men det var låst och ingen var där så jag satt fast, efter ett tag kom en anställd men han sa att hans nycklar inte funkade, sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då allt jag tänkte var att spawna senaste position och låtsas som att det inte varit någon restart utan fortsätta rpa på scenariot

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare avstängningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spawna på en annan plats men jag tänkte att jag skulle spawna senaste och fortsätta på scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det skulle jag inte säga. För om jag hade spawnat någon annanstans hade jag avbrutit rpet och behövt springa tillbaks

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka