IsthisNameTaken? | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsthisNameTaken?

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2010

Vad heter du på discord? IsThisNameTaken#6467

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 400-600

Hur aktiv kommer du att vara? 5-9 timmar per dag

Vad heter du? Matheo Eriksson

Hur gammal är du? född 1991

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag har alltid kunnat simma och e tillräckligt ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag har varit det innan och jag vill kunna utveckla kåren och polisen till en bättre arbetsmiljö och trygghet för alla i staden. Jag skulle bli en bra kolega och utvecklas snabbt om det något polisen behöver e det Matheo han e effektiv snabb väl tränad och trevlig mot alla han har jobbat som Securitas förut till rekryterare och har mycket erfarenheter genom yrket i helhet! Jag villl också bli polis för att göra denna staden till en bättre och tryggare miljö, arbetsplats och tryggare ställen det e mycket våld och kriminalitet som drar in ungdomar och det vill jag få stopp på och visa att kriminaliteten inte e bra att gå in i så jag kommer hjälpa alla som behöver hjälp och e en positiv person jag vill också bli polis för att det e rån och massor jag vill hjälpa till med allt hos polisen och tror jag kommer göra skillnad i kåren.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att alla ska vara kunniga och skapa trygghet i samhället de viktigtaskte e att följa alla polis lagar och visa respekt man ska va snäll trevlig men hård när de behövs

Vad vet du om yrket i helhet? de flesta du kan fr¨åga mig vid muntliga

Har du några tidigare erfarenheter? ja har jobbat här förut och i securitas

Hur är du som person? snäll erfaren bra trevlig och viktig person

Är det något vi bör veta om dig? nej

Hej,
Vad kul att du vill bli polis! Det behövs ingen skriftlig ansökan för att bli polis, sväng förbi pirens polisstation och ta en intervju med en rekryterare!

Med vänliga hälsningar,
Rekryteringen
Unive Polismyndigheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka