Nekad IsthisNameTaken? | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsthisNameTaken?

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad heter du på discord? Toxic Tribe#3782

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 5-9 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev medlem första gången i vintras typ vid december eller efter 2021 medlem tror typ de var 6 dagar efter nyårsatfon

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) just nu vet har jag blivit de ngr gånger men alla typ var när jag var ny och var icke medlem och inte visste så mycket nu har jag lärt mig mycket under tiden jag spelat på unive dom flesta bannsen e sv banns brukar de va jag har 24 banns

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det som får mig att bli Univet är att jag vill ha en roll som gör att jag kan skicka ut personer som gör fel. Jag vill ochså vara servervakt för det är kul att vara det i olika scenarion. Jag älskar rp nivån i Unive och servern har massor med spelare. Det bästa med servervakt är att man kan skicka ut personer som gör fel eller ta bort en bil som t. ex står i vägen eller har buggat. För om en bil har buggat så är det inte alltid man ser den o då kanske man råkar krocka in i bilen och det skulle vara tråkigt att behöva betala för sin bil för att en annan bil har buggat så det är bra att kunna ta bort bilar på vissa tillfällen. Jag är alltid aktiv och kan alltid fixa till små fel som t. ex bil buggar och personer som lallar eller gör fel. Jag vill var a servervakt och göra servern bättre och att vara servervakt är en start till att kanske bli Staff senare någon annan dag så då är det en bra början enligt mig :)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tror att jag kan bidra med att hjälpa folk som behöver hjälp med olika problem. T. ex att få bort lallare som bara förstår och sänker rp nivån. Dessutom om man är server vakt kan man fixa eller lösa sina ärenden själv så man inte alltid behöver be staffsen om hjälp när man själv kan göra vissa saker. Jag ser många bilar som folk bara överger i servern och lägger dem mitt i vägen vilket gör att andra spelare kör in i de och vissa till och med bli bannade för powergaming. Så istället för att behöva krocka ska jag kunna ta bort bilar som står i vägen eller lallare som bara sänker rp nivån. Jag märker hur otrevliga vissa personer är och svär ganska grovt vilket jag tycker är fel. Då ska jga kunna ge dem en varning. T. ex kicka eller en bann i en timme.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder sina banns på fel sätt sina commands på fel sätt och abusar dom som om man dör tar bara /revive ist för respwana och va 12 timmad eller att man bannar ngn för skoj skull utan anledning att man MIssköter sina kommands och använder dom för att vinna scenarion tex

Nekad
Verkar vilja leta efter problem och hjälpa till mycket med servervakts rollen vilket den ej är till för helt. Väldigt många bans där också...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka