Inaktuell Issi. | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issi.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Issi

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sam Jonsson 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? självisk, gulig, seriös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sam Jonsson med din mamma has farsa hade döt men Sam fix inte veta hur han dog. senare när han vart äldre skaffa han ett stort företag som heter lasblis ekspersen och körde lastbil men hans baran han också hade skaffat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös rollspel där jag sätter berätteselen och spelupplevelse för alla spelare i fokus. Jag reskterar serverns regler, spelar, realisktiskt och försöker alltid skapa roliga och utvecklande scenarion för både mig själv och andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid ska försöka vinna varge sitation för din egna karaktär. Istället ska du bidra till att skapa ett bra och trovärdligt rollspel för alla inblandade. Jag är också samarbetsvillig, kan ta både med- och motgångar i RP och strävar efter bidra till en positiv och trevlig gemenskap på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, använder bil som ett vapen. Rdm dödar utan bra anledning, metagaming tar information från discord eller andra grejor irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej var nog allt

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

kan inte det pga kan inte verifiera då mitt gamla dc konto vart bort taget eller nå så mitt telefonnummer är kopplat där nu kan jag int koppla det hitt

Så måste ha en roll för att kunna göra /verefiera

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom... löser det via manuella sättet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka