Accepterad issepisse132 | Whitelist ansökning [Daniel Holmgren] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

issepisse132

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199007393016/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak#3622

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Johan Svensson är 47 år och bor i Mjölby. Han växte upp i en liten by utanför staden Linköping, där bodde han med sin mamma(Karin), pappa(Peter) och sin bror Erik. Han hade inte så många vänner under sin uppväxt och hade det väldigt svårt. Hans pappa var alkoholist och mamman hade adhd. När han slutade 9an flyttade han till Stockholm och började plugga på ett lantbruksgymnasium för han hade alltid drömt om att bli bonde. Idag så är han en lastbilschaffis och åker över hela landet och levererar varor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit whitelistad tidigare och har varit med i många roliga scenarion. Jag har koll på reglerna och är seriös när jag RPar. Har varit i branschen ett tag och kan min grej så att säga.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna rpa till 100% med både lagliga jobb eller om jag ska bli kriminell. De vore kuligt

Hur hittade du Multistaden? En kompis sa att den va kul så ja testa och nu älskar ja den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska uppleva roliga och bra seriösa scenarion med mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka