Accepterad isse37 | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isse37

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Lilja

Vad är ditt discord namn? Isak

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Pelle, 25, är en målmedveten och omtänksam man med en passion för att hjälpa andra. Han är en idealistisk själ med en passion för att göra skillnad i människors liv. Hans dröm är att bli en fantastisk vårdgivare på Unive, där han kan fördjupa sitt engagemang för att ta hand om andra.

Pelle har alltid haft en passion för att hjälpa andra. Hans tidigare erfarenhet som brandman gav honom en djupgående förståelse för de faror och utmaningar människor kan möta under en nödsituation. Men han insåg snabbt att han ville bredda sitt engagemang för att tjäna människor på ett mer holistiskt sätt, särskilt när det gällde deras hälsa och välmående.

Det är Pelles omtänksamma och empatiska natur som driver honom att sträva efter att vara en fantastisk vårdgivare. Han såg potentialen att ge stöd och tröst till människor i deras svåraste stunder. Med ett stort hjärta och en genuin vilja att hjälpa andra strävar Pelle efter att göra en meningsfull och bestående inverkan på människors liv genom sin karriär.

Tillsammans med sin starka vilja att hjälpa andra var Bosch känd för sin positiva och optimistiska attityd. Han ser varje dag som en ny möjlighet att göra skillnad och sprida glädje omkring sig. Oavsett utmaningar har han alltid ett leende på läpparna och inspirerar andra med en positiv attityd.

Pelle är också en lugn och oförskämd person, även i de mest stressiga situationer. Han lärde sig att hantera stress och leva i nuet för att kunna fatta snabba, välgrundade beslut. Hans förmåga att förbli lugn under press gör honom till en pålitlig och pålitlig vårdgivare som människor kan lita på i kritiska situationer.

Sammantaget är Pelle en målinriktad, omtänksam individ med en passion för att hjälpa andra. Hans önskan att göra en meningsfull inverkan på människors liv drev hans dröm om att bli en framstående vårdpersonal på Unive. Med en positiv attityd och ett lugnt sinne är Pelle en inspiration som sprider glädje och stabilitet runt sig, samtidigt som han ger stöd och omsorg till dem som behöver det mest.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som individ kan bidra till en ökad känsla av rollspel. Just på grund av att jag har många år på nacken inom Fivem! Jag vet hur man rpar och jag kan hjälpa till med en hög rp nivån från andra spelare inne på unive. Jag kommer att bidra med bra scenarion och bra rpande från andra och mig. Jag kommer att hjälpa till med att skapa en så bra verklighets upplevelse på serven, för mig och andra som spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att slåss för din motståndares seger i ett scenario innebär att du, spelaren, är villig att avstå från viss nivå av kontroll eller framgång över spelet för att skapa en roligare och mer spännande rollspelsupplevelse för alla inblandade. Det handlar om att inse att det inte alltid handlar om att vinna eller dominera, utan om att bidra till en dynamisk och balanserad spelvärld. Det kan till exempel innebära att du som kriminell spelare väljer att förlora genom att stjäla eller undvika våld för att ge den andra sidan en chans att vinna konflikten. Genom att göra detta bidrar du till att skapa ökad RP.

Hur hittade du Unive? Att slåss för din motståndares seger i ett scenario innebär att du, spelaren, är villig att avstå från viss nivå av kontroll eller framgång över spelet för att skapa en roligare och mer spännande rollspelsupplevelse för alla inblandade. Det handlar om att inse att det inte alltid handlar om att vinna eller dominera, utan om att bidra till en dynamisk och balanserad spelvärld. Det kan till exempel innebära att du som kriminell spelare väljer att förlora genom att stjäla eller undvika våld för att ge den andra sidan en chans att vinna konflikten. Genom att göra detta bidrar du till att skapa ökad RP.

Accepterad efter muntlig intervju, välkommen

Tillbaka