Nekad isse37 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse37

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Lilja

Vad är ditt discord namn? Isak#9165

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille med en hård uppväxt som hade en pappa som alko list som slog mig mycket som barn. Han har nu flyttat från Italien till Sverige/ unive. Då han har släkt där också. Min karaktär älskar motorer, bilar och motorcyklar. Men det har alltid varit motorcyklar som har stått närmast hjärtat. Men sin bakgrund har han haft en kriminell attraktion då han har lätt att hamna i bråk med folk som inte visar respekt. Han har också haft det tufft att få jobb så han har sålt mycket saker på gatorna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har erfarenhet av rp och är duktig på det. Jag är en seriös kille som är mogen och gillar inte att lalla runt. Så jag kommer att bidra med bra scenarion och utveckla servens rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man kan förlora scenarion och inte alltid vinna så om man är överlägsen så kan man inte fuska och man ska vara så verklighetsbaserad som möjligt. Och man ska också då låta den andre vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat lite här innan men aldrig orkat ansöka förens nu. Jag hittade den på fivem och det var den första. Sen var det en kille som heter Ludwig som känner ägaren som tipsade mig serven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka