Nekad Isse1208 | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isse1208

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? svampbob#1212

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från 18:00 till 02:00 oftast eller tidigare

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Fick en ban igår för att jag slog tillbaks en kille som försökte slå ner mig så slog han så jag kunde springa därifrån

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En person som hjälper till på en server håller servern borta från kallare osv och en person som hjälper folk ig ser till satt folk inte bryter mot discordens regler osv som att rdma vdma snacka ooc osv och en person som hjälper folk i Discord också i support

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För jag har varit det på en annan server och jag kommer va aktiv skit mycket och jag tar mitt rpande seriöst och jag abusar inte som att revive mig själv i ett scenario där jag har varit med i ett gäng krig den dog jag tex. Men jag kommer också jobba mycket ig men samtidigt i support så alla får som hjälp så snabbt som möjligt och så bra som möjligt men jag kommer också kolla runt så folk inte lallar rdmar vdmar snackat ooc osv eller bara bryter mot forumets/discordens regler och jag tar mitt jobb som servervakt på allvar så att jag inte gör en dålig rp av allt som att abusa mina perms osv.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En sån som hjälper folk och servern som är skriv jobbat mycket ig och i Discord samtidigt så folk får snabb hjälp så fort som möjligt och en som inte abusar sina perms som att reviva sig själv i ett scenario där hen ramla ner från en klippa eller blir skjuten i ett scenario eller nedslagen i ett scenario. Men en servervakt ska också va snäll mot alla som han hjälper osv? Och rpa bra själv inte bara att hen ska säga att folk ska rpa bra men rpa piss dåligt själv

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Asså korruptionen är typ väl om jag är servervakt sen så har jag en vän som rdmar eller vdmar sen så ger jag hen ingen kick/ban och abuse är när jag TEX revivar mig själv i ett scenario där jag har blivit skjuten/nedslagen osv

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka