Accepterad isse | Whitelist ansökning[Ocsar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
28
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198169843833

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? isse#9999

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Lasse Svensson och han är just nu 23 år. Lasses uppväxt var väldigt dålig då hans mamma gick bort i tidig ålder och hans pappa arbetade hela tiden. När Lasse började i 7an började han hänga mycket vid ”gården” där alla ungdomar hängde. Lasse har aldrig fått respekt eller kärlek men när han sedan bestämde sig för att börja arbeta åt ungdomarna gick det väldigt bra. Han fick mycket respekt och han tjänade pengar. Arbetet han gjorde var drogförsäljning.

Lasse fick väldigt mycket respekt som sagt och i den där omkretsen träffade han Abdi Rasek, Gringo, Rolf och jetski som han kallade sig. När dom träffade varandra klickade dom direkt, dom började hänga med varandra väldigt mycket och det slutade med att dom valde att starta upp ett eget företag som skulle heta Alboz. När företaget kom upp så började dom med att planera ut hur dom skulle göra med alla som sett ner på dom. Dom beslutade att kidnappa dom som hade snackat skit om dom förut och dom som hade snitchat ner dom. Poliserna i staden visste inte ens vad företaget hette och varför dom inte visste det var för att dom har mycket lowkey. Dom här vännerna blev mer än bara vänner man kan säga att dom blev som blods bröder alltså att dom blev som en familj.

Tiden gick och det gick väldigt bra för dom och tillslut började dom med bankrån och vapenförsäljning. Dom tjänade väldigt mycket pengar på detta som gjorde att dom kunde köpa de dom behövde. Allt som dom skulle göra gjorde dom tillsammans som riktiga bröder gör. Men tiden gick och det slutade med att polisen tillslut torskade dom och alla åkte in i fängelse.

När Lasse sen kom ut bestämde han sig för att flytta och när han bestämde sig för det gjorde alla det. Men nu när Lasse har bott i en annan stad vill han flytta tillbaka till staden igen för att försöka få upp sitt företag igen och börja tjäna pengar på de sättet han vet han kan....

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska bli det är för att jag kan bidra med väldigt bra rp nivå som jag vet alla vill. Jag har även väldigt mycket timmar på fivem som gör att jag har en del erfarenhet av just rp. Jag har även spelar här väldigt länge som många andra kan godkänna att jag gjort. Men jag kan bidra med väldigt bra rp och roliga scenarion som jag hoppas ni uppskattar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har varit WL här förut men jag gjorde ett dumt val som jag nu ångrar men gjort är gjort inget jag kan ångra nu.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den för jätte länge sen och jag har spenderat väldigt mycket timmar just hör

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att starta upp ett företag med mina polare som vi har haft innan men jag vill bevisa det för er att vi verkligen vill detta eller att jag vill detta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka