Nekad isse=unive | Ban Överklagan [Bot Fredda/Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? isse.9

Vem var det som bannade dig? bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-22 185140.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för at jag gjorde ett regel brott och bulten är en bra staff så jag kan inte säga att han har fel men jag gjorde ett regelbrott och vart bannad. enligt mig så hade jag panik men när jag kollade på bultens klipp så ser jag att jag kunde ha gjort anorlunde det håller jag med han om men just då fick jag panik sorry

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att min kompis ezel och jag åkte runt och körde bil var för att hitta askar ligan. vu hittar 2personer som är med i askar i en bil. de har ingen rp för att snacka så de hoppar ut och riktar och ezel och jag kör sedan vänder vi och kör efter de och sedan hoppar de ut mitt i vägen och jag med 200iq kör bakom in i en gränd och ezel hoppar ut framför de. ezel skjuter ned båda så de ligger ned. jag går fram och riktar på 1mways kompis men han är ingen rp och vill gå för att behålla ett litet vapen så han väljer att fear rpa då skjöt jag honom och sedan hörde jag inte den andra säga jag tar upp händerna och då skjuter jag ned han också för hade panik och de började komma andra bilar och cirkulera sedan drog vi från platsen och jag skulle komma support krim med bulten och kevinchang

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ser inget felaktigt i den bara att han såg ett regelbrott och bad mig komma support och så redde vi ut det där. förlåt detta ska såklart inte hända igen eftersom jag blir bannad av det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för fear rp, sunförnuft, röst efter karaktär och icke krim med vapen och viste inte vad rp vad på den tiden men nu har jag sten koll och kommer it ihåg alla mina bans srry

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det finns så många andra sätt att göra det på men just nu tänker jag att jag hade kunna ialafall skjutit den grabben som fear rpade och istället andas och typ bärt den andra grabben och ta han till ett gömt område och börja förhandla med deras boss/vice för att göra ett längre och socialare scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte ba få panik utan också använda min lilla hjärna på 3 iq och ska bli betydligt bettre och snabbare att försöka kidnappa någon förlåt staffsen där ute och bulten att jag gjorde detta felet och hoppas ni kan unbanna mig från denna ban har verkligen lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka