Nekad Isse Nisse | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isse Nisse

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873863894/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isak_havi

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Olsson. Hans båda föräldrar dog av droger då han var väldigt ung så han har bott hos sina morföräldrar tillsammans med sin syster hela hans uppväxt men när dom tragiskt en dag gick bort i en bilolycka så bestämde sig Sten och hans syster Johanna för att lämna deras gamla liv bakom sig och börja om på ny kula i en annan stad vilket ledde dom hit. Det tidigare livet bestod av mycket missbruk och även drogförsäljning men i samband med hans morföräldrars tragiska bortgång så blev han tvungen att ta tag i sitt liv för att kunna ta hand om sin syster, Han är en driven kille med ett stort bil-intresse. Han har även stort intresse för att skruva i bilar. Han är rättvis, lojal och väldigt arbetsam. Just nu är han arbetslös men drömmer om att en dag få jobb på Mekonomen, Vianor eller Autoexperten eftersom det är ett bra sätt för honom att kunna kombinera jobb med sitt bil-intresse. Stens mål i livet är att en dag kunna köpa sig ett hus i stadens utkant där han kan umgås med sina vänner och njuta av livet. Han har även stora drömmar om att kunna köpa sina drömbilar han länge velat ha.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att Unive är den servern som fallit mig bäst i smaken. Jag tycker om att spendera min tid på att Rp`a på denna servern. Jag anser att Unive är en välutvecklad server med många olika jobbmöjligheter och väldigt bra och seriös ledning. Och jag tycker om att ledningen på denna servern jobbar hårt för att alla som spelar på servern ska sköta sig samt få bästa möjliga spelupplevelse när dom spelar på servern. En whitelist skulle betyda mycket för mig eftersom att vill börja jobba serriöst med något av det jag brinner för. Samt kunna vara en större del av serverns utveckling till det bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill otroligt gärna få whitelist för att kunna etablera mig i servern samt discord communityn. Om jag får whitelist blir det enklare att skapa bättre rp och få roller osv.

Hur hittade du Unive? en vän till mig som spela på den och tyckte att jag skulle testa den och jag testade den och tyckte att det var jätte kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas och skapa seriösa, roliga och underhållande RP scenarion. Jag anser att med en hög och seriös RP nivå så kan man spendera många många roliga timma på denna fantastiska server!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka