Accepterad isse | Ban överklagan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

isse

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
28
Användarnamn: isse

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169843833/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: isse

Vad är din discord tagg? isse#7341

Vem var det som bannade dig? Hezus Gonzales

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~Abraham. Återstår: 2 dagar 23 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag krockade i en hög hastighet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i mitt gänghus och chillade men sen säger mina polare i komradio att det är en rs6a som dom följer efter och att dom behöver hjälp. Jag tar ut en saab och åker ut mot vägen men när jag kommer til vägen ser jag att rs6an kommer i full hastighet, fel sida av vägen och smäller in i mig fast på sidan av min vänstra dörr. Jag skriker direkt aj men när jag kollar bakåt ser jag att rs6an fortsätter köra. Jag sitter då i bilen och säger att jag har ont i nacken även fast jag det bara var jag som satt i bilen och dom andra var vid rs6an. Jag sitter kvar i bilen och säger att jag har ont men sen så öppnar jag dörren och sätter mig på marken. Jag går in i animationer och gör så att jag har en gångstil som skadad. Jag börjar då gå emot dom andra som hade krockat och då ser jag att en av dom står upp och den andra ligger ner på marken. Jag hoppar direkt in i min polares bil och ber han köra till gänghuset för jag har ont, men när vi sen åker ser jag att han som låg ner och rpade skadad ställer sig upp. När jag sen kom till gänghuset så tar jag det bara lugnt eftersom jag precis krockat..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och det kan jag erkänna

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla bans men jag kan iaf säga att jag lärt mig väldigt mycket ifrån dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade antingen kunnat göra /die eller så hade jag bara suttit kvar i bilen. Ångrar detta grovt för just nu vill jag bara rpa med mina polare och ha en skön lördag...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd.
Din ban är överklagad.
Läs gärna igenom reglerna igen.
Ta gärna åt dig kunskapen som du fick av denna ban.

Tillbaka