Nekad isse | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
28
Användarnamn: isse

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169843833/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: isse

Vad är din discord tagg? isse#7341

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft...

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte runt och försökte sälja en pistol...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare skaffade ett WL Gäng igår som jag är väldigt glad över för att det är något jag nästan alltid velat ha sen jag började med rp. Varför jag är glad över det är för att man har det mycket roligare och spännande rp med sina vänner. Vi fick alltså ett förslag av STAFFS att vi skulle lägga in våra egna pengar och sen köpa pistoler som vi sen skulle kunna sälja till andra för att kunna få mer pengar in till gänget, så att ekonomin blir stabil.. Det var exakt det jag försökte göra, men nu i efterhand så antar jag att jag gjort på fel sätt. Det som hände var att jag åkte runt till 2-3 personer och frågade om dom var sugna på något, då frågade dom vad, då svarade jag med ,Jaa, kanske en vatten-pistol. Då har inte dom reagerat stort alls utan bara sagt kanske. Jag antog att det var så STAFF menade att man skulle göra. 2 av dom sa också att dom var sugna på vatten-pistoler innan jag ens sagt om dom vill ha vatten-pistoler. Just nu i den sekund sitter mina vänner och väntar på mig för att vi ska kunna fortsätta ha kul som vi haft dom senaste dagarna....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban, men som jag uppfattade det från staff så fick man sälja pistoler. Men jag antar att jag gjort på fel sätt och jag uppskattar faktiskt att MODS bannar folk och ser till att servern har en bra rp, alltså verkligen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg alla men några av dom är suntförnuft,vdm,failrp, jag har definitivt lärt mig från dom och det var dumma misstag...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag inte hade åkt runt och försökt sälja en pistol..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte åka runt och försöka sälja pistoler.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka